ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАЛЕЖНОГО ОФОРМЛЕННЯ ЗВЕРНЕНЬ ВІД ГРОМАДЯН

Державна екологічна інспекція у Харківській області надає інформацію щодо належного оформлення звернень, які надходять від громадян.

Відповідно до ст. 5  Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушення, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні (звернення, яке надійшло електронною поштою) також має бути підпис заявника (заявників) із зазначенням дати (надсилається сканована копія), бажано зазначити електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Порядок та вичерпні підстави для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) визначені статтею 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності» та Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 18.04.2019 №137 «Про деякі питання надання Мінприроди погодження позапланового заходу державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності». Ураховуючи те, що для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за зверненнями громадян Інспекції необхідно отримати погодження Мінприроди, звертаємо Вашу увагу на обов’язкове зазначення у зверненні повної вичерпної інформації стосовно суб’єктів господарювання та суті порушення ними вимог природоохоронного законодавства. Тому, шановні громадяни, з метою ефективної і якісної роботи з Вашими зверненнями, просимо Вас дотримуватись встановлених чинним законодавством правил їх оформлення.

Дякуємо за порозуміння.

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці